01 بهمن 1397

انتخاب زبان   FA  |  EN

 

 

Loading
  • عملکرد میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان را چگونه ارزیابی می کنید؟




  • معاونت مهندسی و ساخت

  • معاونت بازآفرينی شهری و مسكن

  • معاونت املاک و حقوقی

  • معاونت شهرسازی و معماری

  • ادارات زیرمجموعه در حوزه مدیرکل

  • معاونت توسعه مديريت و منابع انسانی

میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان



میز خدمت بعنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان، مهم ترین نقطه ارتباط میان سازمان های دولتی و شهروندان محسوب می گردد. با هدف بهبود سطح خدمات در حال ارائه به شهروندان، اداره کل راه و شهرسازی گیلان اقدام به راه اندازی میز خدمت در ساختمان های شماره یک (واقع در مجاورت میدان دکتر حشمت) و ساختمان شماره دو (واقع در مجاورت مخابرات استان) نموده است که شهروندان با مراجعه به واحدهای میزخدمت قادر می باشند، اطلاعات موردنیاز در خصوص نحوه دریافت خدمات موردنیاز خود را کسب کنند.


در راستای ایجاد میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی گیلان، اقدامات کارشناسی جهت احصاء و اصلاح فرایندهای منجر به ارائه خدمات این اداره کل انجام گردیده است که تعداد 26 خدمت تا پایان سال 1396 ضمن اخذ شناسه مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور قرار گرفته است و در سال 1397 تاکنون تعداد 66 خدمت احصاء گردیده و پس از تهیه شناسنامه، اخذ شناسه و تأیید توسط سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق میز خدمت حضوری/الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی گیلان در دسترس شهروندان محترم قرار گرفته است.


شهروندان گرامی اکنون می توانند با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، خدمات موردنیاز خود شامل مشاهده اطلاعات و دریافت شناسنامه خدمات، قوانین، مقررات و بخشنامه ها، دانلود فرم های مربوط به هر یک از خدمات، نحوه ارائه خدمات، اطلاعات محل ارائه خدمات بصورت حضوری، لینک دسترسی جهت دریافت خدمات بصورت آنلاین و فرم الکترونیکی درخواست خدمات، را دریافت نمایند. همچنین در صورت عدم امکان ارائه خدمت موردنظر بصورت تمام الکترونیکی، میز خدمت حضوری این اداره کل در تمام ایام هفته در ساعات اداری، آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی می باشد.