| 16 تير 1399
 

انتخاب زبان   FA  |  EN

پشتیبانی از افراد کم توان

اطلاعیه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه شهریور و مهرماه سال ۱۳۹۹

اطلاعیه ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه شهریور و مهرماه سال ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: 1399/04/09|   بازدید: 34 |  print
 
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان ؛ مهندس حمید رضا موسوی عربانی رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان راه و شهرسازی گیلان اظهار داشت : پیرو تعلیق زمان برگزاری آزمون‌‌های سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا، آزمون‌های ورود به حرفه در سال ۱۳۹۹ در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات‌برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان به شرح زیر برگزار می‌شود:
۱- آزمون رشته معماری (طراحی) روز پنجشنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۳۹۹
۲- آزمون‌های (تستی) سایر رشته‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۳ و ۴ مهرماه ۱۳۹۹
وی افزود : ثبت‌نام آزمون‌ معماری (طراحی) از روز چهار‌شنبه مورخ 4 تیرماه آغاز و تا روز سه‌شنبه مورخ ۱۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.
همچنین داوطلبان آزمون‌های تستی که در سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام نموده‌اند و سایر داوطلبانی که به هر دلیل در آن مقطع زمانی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند از روز شنبه مورخ 7 تیرماه ساعت ۱۶ تا پایان روز سه‌شنبه مورخ 10 تیرماه نسبت به اعمال اصلاحات موردنظر و همچنین ثبت‌نام اقدام نمایند. از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام و اعمال اصلاحات احتمالی اقدام نمایند.
لازم بذکر است متقاضیانی که قبلاً برای آزمون اسفندماه سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام نموده‌اند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و صرفاً در صورت نیاز به تغییر می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت‌نام و احیاناً تغییر محل آزمون اقدام نمایند.
ضمنا ضروریست متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.
  نظرات

نظری وجود ندارد.