23 آبان 1397

انتخاب زبان   FA  |  EN

با هدف تکریم ارباب رجوع ودستیابی آسان و سریع مردم به خدمات قابل ارائه، میز خدمت در اداره کل راه وشهرسازی گیلان راه اندازی شد.

تاریخ انتشار: شنبه 16 تير 1397 |   بازدید: 73 |  print
اخبار
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی گیلان مهندس علی خاوری مدیر کل راه وشهرسازی گیلان با اعلام این خبرگفت: با راه اندازی میز خدمت، خدمات به صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع به صورت منسجم ارائه خواهد شد.
وی افزود: این اداره کل با استقرار کارشناس از حوزه‌های مختلف درصدد ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم و تسریع در امر خدمات رسانی در قالب میز خدمت است.
مدیر کل راه وشهرسازی گیلان اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی، آموزش‌های لازم برای کارشناسان به منظور ارائه خدمات تخصصی مورد نیاز مردم و همچنین شناسایی و تعریف روش‌های ارائه خدمات مطلوب از طریق میز خدمت در دستور کار قرار گرفته است.
وی هدف از تشکیل میز خدمت را ، صرفه جویی در وقت مراجعین، کاهش فرآیندها، و ارائه مطلوب خدمات دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: جلوگیری از هدررفت وقت و انرژی و منابع مالی و انسانی می‌تواند از جمله دستاورد‌های مهم میز خدمت در انجام امور باشد.
  نظرات

نظری وجود ندارد.

پربازدیدترین ها

طراحی سایت